loading
Doties uz Opel čatu
chat
  • Ieskats 330 ZS jaudīgajā TCR sacīkšu automobilī
  • Piemērots gan garas, gan īsas distances sacensībām
  • Pirmās automašīnas klientu komandām tiks piegādātas 2016. gada februāra beigās

 Riselsheima/Meteta. Opel staptautiskajā TCR prezentācijā Beļģijā, Metetas pilsētas Circuit Jules Tacheny sacīkšu trasē pilnībā izmantoja iespēju pirmo reizi parādīt jauno klientu sacīkšu auto. Opel Astra TCR sevī apvieno ultramodernas sacīkšu tehnoloģijas un efektīvu drošības koncepciju, vienlaikus paliekot tuvu ražošanas līnijai. Tas atļauj Opel komandām ar tehniski neizmainītu automobili cīnīties gan īsās, gan garās distances sacensībās, kā piemēram, Nirburgringas 24h sacensībās. Piecu durvju Astra ir aprīkota ar augstas efektivitātes 330 ZS un 420 Nm griezes momenta divu litru turbo dzinēju (abus rādītājus nosaka „Veiktspējas līdzsvara“ koncepcija), tādējādi nodrošinot, ka transportlīdzeklim ar 1200 kilogramu pašmasu ir pietiekama jauda.

Jauda ir novirzīta uz priekšējiem riteņiem ar uz stūres pārslēdzamu sešu pārnesumu sekvenciālo sacīkšu ātrumkārbu. Saķere tiek nodrošināta ar divu disku keramiskā sakausējuma sajūgu. Automātiskā dubultā sajūga sistēma rada stabilitāti, pārslēdzoties uz zemāku pārnesumu. Sacīkšu automašīnu bremzē 378 mm bremžu diski ar 6 bremžu suporta virzuļiem priekšā un 265 mm bremžu diski ar 2 virzuļiem aizmugurē. Vadītājs bremžu balansu var regulēt no automašīnas salona.

Automašīnas piekare ir pilnībā regulējama un aprīkota ar ultramodernu amortizatoru tehnoloģiju. Ne mazāk svarīgs punkts automobiļa sagatavošanā ir efektīvā aerodinamika, kas iekļauj pielāgojamu priekšējo gaisa šķēlēju un aizmugures antispārnu, kas izmaksu samazināšanas dēļ ir standarta detaļas, identiskas visiem TCR automobiļiem. Elektroniskās palīdzības sistēmas, kā ABS un ESP, nav atļautas.

 

Lai nodrošinātu, ka Opel klientu komandas, neveicot tehniskus pielāgojumus, savu Astra TCR var izmantot vairākus gadus, auto jau pieejams ar funkcijām, kuras Starptautiskā Automobiļu Asociācija (FIA) tikai apstiprinās kā obligātas no 2017. gada sezonas, piemēram, 100 litru degvielas tvertni. 

 

 Opel ieguldījums Touring Car Racing Series iezīmē ilgu un veiksmīgu salonauto sacensību tradīciju turpināšanu. Klientu sacīkstes vienmēr ir bijis Opel galvenais faktors ieguldījumam autosportā daudzās valstīs visā Eiropā, līdztekus rūpnīcas atbalstītai dalībai Vācijas salonauto čempionātā (DTM) vai valstu čempionātos, piemēram, Vācijas Supertouring čempionātā (STW). TCR koncepcija perfekti atbilst šai filozofijai - ar spēcīgām, vizuāli iespaidīgām, sērijveida ražošanai pietuvinātām un par pieejamām cenām iegādājamām automašīnām, TCR atbilst ieinteresēto klientu komandu pašreizējām prasībām. TCR Opel piedāvā arī perfektu platformu, lai sacīkšu vidē iesaistītajos tirgos prezentētu savu jaunākās paaudzes modeli.

Dažādi nacionālie čempionāti, noteikti iekļaujot jauno Vācijas TCR sēriju (ADAC TCR Vācija), kas tiks veidota zem Opel ilggadējā partnera ADAC vispārējās kontroles, un Eiropas čempionāts, ir ideāls spēles lauks Opel un tā klientu komandām. Trīs līmeņu koncepcija - nacionālie un kontinentālie čempionāti kopā ar globālo TCRstarptautisko sēriju - nodrošina, ka klientu komandas visā pasaulē var konkurēt ar vienu un to pašu automašīnu.

Astra TCR tiek izstrādāts ciešā sadarbībā ar Badmunsteraifeles pilsētā bāzēto Opel ilgstošo partneri Kissling Motorsport. Ir noteikts, ka sākotnējās veiktspējas pārbaudes ir jāveic līdz oktobra beigām. Sākot no nākamā gada februāra, Opel Astra TCR ierobežotā daudzumā tiks piegādātas izvēlētajām klientu komandām. Sacensībām gatavs automobilis maksās € 95,000 (bez PVN).



Uz lapas augšu