loading
Doties uz Opel čatu
chat
  • Polārā loka testa centrs, Zviedrija: Corsa pie -30° C
  • Dudenhofenas testa poligons, Vācija: šasijas pārbaude  
  • Riselsheimas EMC laboratorija: izturība pret elektromagnētiskajiem viļņiem

Riselsheima. Sestās paaudzes Opel Corsa gatavojas tirdzniecības uzsākšanai šoruden. Lai gan jaunais modelis ir radīts ar jaunākajām, ātrākajām un efektīvākajām virtuālās izstrādes metodēm, Opel inženieri tagad to testē ierastajos veidos, lai pārbaudītu, uzlabotu un apstiprinātu tā lietošanu reālos apstākļos. Kopš janvāra, šasijas, motoru, elektronikas, apgaismojuma un citu mezglu Opel inženieri un speciālisti Zviedrijā, Lapzemē izmanto garo polāro ziemu, lai to intensīvi pārbaudītu ļoti zemās temperatūrās uz aizsalušiem ezeriem un sniegotiem ceļiem.

Vielaikus Dudenhofenas testa centra izmēģinājuma trasē Corsa pirmsprodukcijas automašīnām tiek veikta testēšana lielos ātrumos. Opel ir skaidri definēts mērķis – piedāvāt klientam augstāko šasijas kvalitāti ar optimālu līdzsvaru starp drošību, komfortu un braukšanas baudījumu. Trases garās taisnes tiek izmantotas, lai sagatavotu jaunās paaudzes Corsa braukšanai pa ātrgaitas maģistrālēm; šim nolūkam Opel noteiktie standarti vadāmībai un piekarei ir īpaši augsti.

Jaunā Corsa jau ir sekmīgi veikusi elektromagnētiskās saderības (EMC) testu Riselsheimas laboratorijās. Visas jaunā modeļa elektroniskās sistēmas ir pierādījušas savu imunitāti pret elektromagnētiskajām emisijām – tās ir optimāli aizsargātas no traucējumiem.

Uz lapas augšu