loading
Doties uz Opel čatu
chat
  • Pilnīgs novērtējums: jaunās kompaktklases zvaigznes kopējais drošības koncepts patīkami pārsteidz
  • Pirmizrāde: Astra ir pirmais lielapjoma autoražotājs, kas ieviesis mono kameru

 

Riselsheima. Euro NCAP testi ir pierādījuši jaunās Opel Astra kopējā drošības koncepta integritāti. Šodien publicētajos jaunākajos drošības reitingos, NCAP ir apbalvojusi jauno Astra ar piecu zvaigžņu vērtējumu. Pilnībā jaunais Opel piecdurvju kompaktais hečbeks sasniedza augstus rezultātus visās vērtēšanas kategorijās – pieaugušo pasažieru drošībā, bērnu drošībā, gājēju aizsardzībā un drošības sistēmās.

 

  Opel drošības uzstādījums pasažieru un vieglajiem kravas automobiļiem ir optimizēta aizsardzība reālajā satiksmē un sadursmēs. Jaunā Astra nav izņēmums, un tā balstās uz integrēto pasīvās un aktīvās drošības sistēmu konceptu. Stabilais pasažieru nodalījums ir izstrādāts tā, lai avārijas situācijās radītu pēc iespējas mazāku virsbūves deformāciju un pēc iespējas lielāku drošības telpu. Lai avārijas situācijā uzņemtu trieciena enerģiju, pasažieru telpas priekšpusi, aizmuguri un sānus ieskauj enerģijas absorbcijas zonas, kas kontrolētā veidā deformējas un aizsargā.

 

Pasažieru salona iekšpusē jaunā Astra piedāvā trīsdaļīgu gaisa spilvenu sistēmu, kas sastāv no priekšējiem drošības spilveniem vadītājam un blakussēdētājam, krūškurvja-iegurņa sānu drošības spilveniem un pilna garuma aizkarveida drošības spilveniem pirmajā un otrajā sēdekļu rindā. Apvienojumā ar uzlaboto priekšējo drošības sistēmu, kas sastāv no virsbūvei piestiprinātiem jostu spriegotājiem un fiksētājiem ar slodzes ierobežotājiem, sēdeklī uzstādītu klēpja jostas fiksētāju un iegurņa slīpuma regulēšanu, jaunā Astra nodrošina maksimālu pasažieru aizsardzību un samazina traumu iespējamību.

 

Jaunās Astra pieaugušo, bērnu un gājēju aizsardzības augstie standarti ir papildināti ar modernākajām aktīvās drošības un vadītāja palīdzības sistēmām.

 

 Joslas līnijas šķērsošanas brīdinājuma sistēma (Lane Departure Warning) ar joslas saglabāšanas asistentu (Lane Keep Assist) ne tikai brīdina vadītāju, bet tagad arī viegli pagriezīs stūri pareizajā virzienā, ja jaunā Astra būs nomaldījusies no savas joslas. Pateicoties automatizētajai avārijas bremzēšanas sistēmai (Automated Emergency Braking), integrētajam bremzēšanas asistentam (Integrated Brake Assist), priekšējās sadursmes brīdinājumam (Forward Collision Alert) un distances ievērošanas palīgsistēmai (Following Distance Indication), no frontālajām sadursmēm ir iespējams pilnībā vai daļēji izvairīties. 

 

Sadursmes brīdinājuma sistēma ir papildināta ar sarkanu mirgojošu LED gaismas joslu, kas, pārāk mazas distances un nenovēršamas sadursmes gadījumā, tiek projicēta vadītāja redzamības zonā uz vējstikla. Dati no šīm sistēmām tiek saņemti ar vienu (mono) jauno Astra kameru, kas uzstādīta vējstikla augšpusē. Jaunā Astra ir pirmais lielapjoma ražotāju kompaktklases auto ar mono kameru un tas arī ir pirmais Opel, kas nodrošina bremzēšanas asistenta darbību tikai balstoties uz kameras datiem.

 

Jaunās Astra aktīvās drošības un vadītāja palīdzības sistēmas noslēdz sānu aklās zonas brīdinājuma sistēma (kas izmanto parkošanās sistēmas ultraskaņas sensorus, kuri brīdina par slēptiem draudiem, mainot braukšanas joslas, apdzenot vai braucot līkumos) un IntelliLux LED® matricu gaismas. Šī uzlabotā apgaismojuma tehnoloģija automātiski pielāgojas konkrētajiem satiksmes apstākļiem un vienmēr piedāvā vislabāko iespējamo apgaismojumu.

 

Papildus vadītājam, pasažieriem un citiem satiksmes dalībniekiem, jaunā Astra piedāvā arī "piecu zvaigžņu" aizsardzību vadītāja makam un apliecībai. Ceļa zīmju asistents nepārtraukti pārbauda mono kameras sniegtos datus un salīdzina tos ar informāciju no Navi 900 Intellilink informācijas un izklaides sistēmas integrētās navigācijas programmas. Ātruma ierobežojumi tad tiek parādīti vadītājam instrumentu panelī, samazinot soda talonu saņemšanas risku.

Uz lapas augšu