loading
Doties uz Opel čatu
chat
  • Jaunu auto reģistrācija Eiropā ir pieaugusi par 38 000 vienību
  • Apjoma pieaugums vairāk kā 19 valstīs – pieaug arī tirgus daļa
  • Vairāk nekā 65 000 jaunās Astra pasūtījumu

 

Riselsheima. Opel augšupejošā tendence turpinās: Riselsheimā bāzētais autoražotājs pagājušajā mēnesī Eiropā sasniedza ievērojamu kāpumu, novembrī pārdodot vienu miljonu automobiļu. Tādējādi Opel un britu māsas uzņēmums Vauxhall turpina palielināt savus pārdošanas rādītājus un tirgus daļu trešo gadu pēc kārtas.

 

 

No 2015. gada janvāra līdz novembrim Opel/Vauxhall jaunu auto reģistrācija Eiropā ir augusi par vairāk kā 38 000 vienību, kas pēc provizoriskajiem datiem kopā pārsniedz vienu miljonu. Tikai novembrī vien Opel pārdošanas rādītāji pieauga par 9 800 vienībām. Tirgus daļa pieauga par 0,5% līdz 5,89%. Laika periodā no janvāra līdz novembrim, tirgus daļa ir pieaugusi līdz 5,81%. Gada laikā Opel bija iespējams palielināt pārdošanas rādītājus vairāk kā 19 Eiropas valstīs, tai skaitā Vācijā, Lielbritānijā, Itālijā, Spānijā, Francijā, Polijā un Dānijā.



 

Pilnīgi jaunā Opel Astra bija viens no veiksmes stūrakmeņiem, lai gan lielākajā daļā Eiropas tirgu tā tika prezentēta tikai novembrī. Līdz šim brīdim ir pasūtītas 65 000 visu laiku labāko Opel automašīnu.

 

 

Arī vieglo kravas auto tirdzniecības attīstība ir ļoti pozitīva. No janvāra līdz novembrim Opel vieglā komerctransporta bizness, salīdzinot ar pagājušo gadu, ir pieaudzis par 25%, lai gan Eiropas kopējais tirgus ir audzis par mazāk kā 10%.  “Mēs esam uz pareizā ceļa un mūsu modeļu ofensīva nes augļus. Mokka un Adam modeļi ir trāpījuši mērķī,” saka Opel pārdošanas un pēcpārdošanas nodaļas viceprezidents Pēters Kristiāns Kusperts (Peter Christian Küspert). “Nākamajā gadā mēs tirgū laidīsim gan Astra Sports Tourer, gan citus jaunus produktus.”



 

Opel sistemātiski turpinās savu lielāko modeļu ofensīvu kompānijas vēsturē. No 2016. līdz 2020. gadam Riselsheimā bāzētais autoražotājs tirgū ienesīs 29 jaunus modeļus.

Uz lapas augšu